Det årlige fototræf mellem Aabenraa fotoklub, Fotokreis Pinneberg, Kieler Fotowerk og Alssund fotoklub er planlagt fra fredag den 23. september til søndag den 25 september 2022 i Barmstedt.

For dem der ikke kender fototræf, så er det en weekend hvor de fire fotoklubber mødes til en hyggelig weekend  i fotografiets tegn. Det er 56. gang at træffet afvikles. Vi har haft nedluk nu i to år men ellers har det kørt siden 1964.

Der er ankomst fra fredag den 23/9 kl. 17.00

Pinneberg har lagt sig i selen for at lave et spændende program, med fotorally i Barmstedt, tur til Pinneberg for at se fotoudstillingen, bedømmelse af billederne, fotosnak, tur med et åbent tog i en tidligere tørvemose og selvfølgelig masser af hyggelig samvær.

Prisen for hele weekenden med alt inklusive og overnatning i dobbeltværelse er 130 Euro/975 kr.

Tilmelding senst den 20. juni

Ved tilmelding overviser i penge til Alssund fotoklub, så laver jeg en samlet indbetaling. klubbens bankkonto er reg. nr: 8010 kontonummer: 159252 i kan også bruge mobilepay, her skal i overføre til min privatkonto, så flytter jeg pengene til klubbens konto. Mit telefonnummer er 5131 4795.

Til fototræffet skal der indsendes 20 billeder fra Alssund fotoklub, billederne skal monteres i 40 x 50 cm passepartout.

Der er et bundet emne, hvor der indsendes 10 billeder. Emnet i år er "Former", det andet emne er frit tema.

Alle fra klubben må gerne indsende billeder, jeg har sat en begrænsning på 3 billeder pr. person. Dem der melder sig til fototræf udvælger efterfølgende hvilke billeder der deltager. Klubben står for printning af billeder.

For at sende billeder til årets fototræf, brug følgende link https://alssundfotoklub.dk/index.php/billeder

Hvis du vil deltage i årets fototræf så tilmeld dig her:

Program:

Programm Stand 20.05.2022

Fr., 23.9.

17 Uhr Eintreffen Haus des Kreisjugendringes Pinneberg e.V., Düsterlohe 5, 25355 Barmstedt
19 Uhr Abendessen Grillen überdachte Fläche Hof

Sa., 24.9.

9 Uhr Frühstück Haus Kreisjugendring

Anschl. Gruppenfoto Haus Kreisjugendring

10 Uhr Foto-Rallye Schuhstadt Barmstedt
Aufgaben aus Foto-Rallye Barmstedt